PROGRAMEAZĂ-TE ↓TE SUNĂM NOI 📞

Programează-te acum, vino la clinică în următoarele 3 zile, și îți oferim Consultație GRAUITĂ pentru a îți recomanda cel mai eficient tratament pentru problemele tale de piele!

PROGRAMEAZĂ-TE ↓TE SUNĂM NOI 📞

Tratamente personalizate

Programează-te acum pentru o consultație de Dermatologie Patologică în Craiova și înlătură orice aspect neplăcut al pielii. De asemenea, îți oferim tratamente personalizate, iar medicii noștri specialiști te vor trata folosind echipament medical de ultimă oră. Te așteptăm la Clinica Medlink.

LISTA COMPLETĂ PREȚURI
Alina Musetescu

La Clinica Medlink vei întâlni unul din cei mai pregătiți medici dermatologi. Cu o experiență de peste 10 ani în industria dermatologiei, Alina Mușetescu are grijă ca tratamentul pe care îl alegi să fie realizat cu precizie.

• medic începând cu anul 1996
  • specializat ca dermatolog începând cu anul 2014

DOCTOR CU EXPERIENȚĂ

TRATAMENTE EFICIENTE

PROGRAMEAZĂ-TE ACUM

Acnee

Printre cele mai frecvente probleme ale pielii, acneea are o serie de cauze care pot duce la diferite tipuri de cosuri. Unii oameni se confruntă cu cicatrici sau stima de sine scăzută.

Dermatită

Dermatita este inflamația pielii și duce de obicei la umflarea cu o erupție cutanată. Există diverse forme, inclusiv dermatita atopică, care este cel mai frecvent tip de eczemă.

Infecții fungice

Sunt frecvente și implică uneori pielea, unghiile și părul. Un grup de bacterii numite Candida poate provoca o gamă largă de infecții fungice, inclusiv tuse sau piciorul atletului.

Căderea părului

Aproximativ 30 la sută dintre persoanele care dezvoltă căderea părului consideră că starea lor se înrăutățește sau devine un ciclu continuu de cădere a părului și de redresare.

Negii

Acestea sunt creșteri contagioase, benigne ale pielii, care apar atunci când un virus a infectat stratul superior al pielii. Aceștia pot fi tratați folosind o varietate de tratamente.

Unghii

Dermatologii tratează problemele de sănătate care afectează pielea din jurul și sub unghii. Unghiile înfundate, infecțiile fungice și alte alte afecțiuni pot provoca această deteriorare.

Psoriazis

Această afecțiune autoimună cronică grăbește creșterea celulelor pielii, ducând la petele de piele care pot fi groase, roșii, purpurii sau argintii și solide. Există mai multe tipuri de psoriazis.

Rozaceea

Aceasta provoacă înroșirea feței, uneori cu umflături pline de puroi, vase de sânge vizibile și umflarea pleoapelor. Apare în zona obrajlor până la frunte, bărbie, urechi, piept și spate.

Cancerul de piele

Aproximativ 1 din 5 persoane dezvoltă un tip de cancer de piele până la vârsta de 70 de ani. Cele mai frecvente forme sunt carcinomul bazocelular și carcinomul cu celule scuamoase.

Acnee

Dermatită

Infecții fungice

Căderea părului

Negii

Unghii

Psoriazis

Rozaceea

Cancerul de piele

CELE MAI COMUNE PROBLEME DERMATOLOGICE

Dacă ai încercat produse contra acnee (fără rețetă) pentru câteva săptămâni și nu te-au ajutat, medicul îți poate prescrie medicamente mai puternice. Un dermatolog te poate ajuta să:

• îți controlezi acneea*;
  • eviți cicatricoșe sau alte deteriorări ale pielii;
  • faci cicatricile mai puțin vizibile.

Medicamentele pentru acnee funcționează prin reducerea producției de ulei, accelerarea vitezei de producție a celulelor pielii, combaterea infecției bacteriene sau reducerea inflamației – ceea ce contribuie la prevenirea cicatricii. Cu majoritatea medicamentelor pe bază de rețetă, este posibil să nu vezi rezultate timp de 4 până la 8 săptămâni, iar pielea ta se poate agrava înainte de a se îmbunătăți. Poate dura luni până când acneea ta să dispară complet.

Regimul de tratament pe care medicul îl recomandă depinde de vârsta ta, de tipul și severitatea acneei și de tratamentul pe care ești dispus să-l faci. De exemplu, poate fi necesar să te speli și să aplici medicamente pe pielea afectată de două ori pe zi, timp de câteva săptămâni. Adesea, medicamente topice și medicamente pe care le iei pe cale orală sunt utilizate în combinație. Femeile însărcinate nu vor putea folosi medicamente cu prescripție orală pentru acnee.

*acnee pe mâini, acnee pe față, acnee pe spate, acnee pe fund, acnee pe picioare

Mâncărimea și mâncărimea provocată de mătreață pot fi aproape întotdeauna controlate. Pentru mătreața ușoară, încearcă mai întai curățarea zilnică cu un șampon delicat, pentru a reduce acumularea de celule și ulei. Dacă acest lucru nu ajută, încarcă un șampon medicamentos pentru mătreață. Este posibil să fie nevoie să încerci mai multe șampoane pentru a găsi rutina de îngrijire a părului care funcționează pentru tine. Și probabil vei avea nevoie de tratament repetat sau pe termen lung.

Dacă dezvolți mâncărime, înțepături, roșeață sau arsură din orice produs, nu mai folosi niciun tip de șampon. Dacă dezvolți o reacție alergică – cum ar fi erupții cutanate, urticarie sau dificultăți de respirație – solicită asistență medicală imediată.

Citește și urmărește indicațiile de pe fiecare sticlă de șampon pe care îl încerci. Unele produse trebuie lăsate timp de câteva minute, în timp ce altele trebuie clătite rapid. La început, utilizează un șampon medicamentos de 1 până la de 3 ori pe săptămână pentru a trata mătreața. Apoi o dată pe săptămână sau mai puțin frecvent pentru întreținere și prevenire.

Dacă ai folosit șampon cu medicamente în mod regulat timp de câteva săptămâni și mai ai mătreață, adresează-te medicului dermatolog. Este posibil să ai nevoie de un șampon cu rețetă sau o loțiune de steroizi.

Medicul dermatolog poate identifica alunițele doar privindu-ți pielea. Poți alege să faci examinarea pielii ca parte regulată a îngrijirii medicale preventive. Discută cu medicul dermatolog despre un program potrivit pentru tine. În timpul unui examen de piele, medicul îți inspectează pielea din cap până în picioare.

Dacă medicul bănuiește că o aluniță poate fi canceroasă, acesta pot lua o probă de țesut (biopsie) pentru examen microscopic. Majoritatea alunițelor nu au nevoie de tratament.

Dacă alunița ta este canceroasă, medicul va face o procedură chirurgicală pentru a o elimina. Dacă ai o aluniță care provoacă iritații atunci când te razi, este posibil să dorești să o elimini. Îndepărtarea alunițelor durează puțin. Medicul amorteste zona din jurul aluniței și o taie, împreună cu o marjă de piele sănătoasă, dacă este necesar. Procedura poate lăsa o cicatrice permanentă.

Dacă observați că o aluniță a crescut înapoi, consultați imediat medicul dumneavoastră.

Dacă ai un păr care crește de la o aluniță, poți încerca să-l tai aproape de suprafața pielii sau să-l smulgi. Sau discută cu dermatologul despre îndepărtarea permanentă a părului și aluniței.

Oricând tai sau iriți o aluniță, păstrează zona curată. Programează o vizită la medicul dermatolog dacă alunița nu se vindecă.

PROGRAMEAZĂ-TE

CEI MAI PREGĂTIȚI MEDICI DERMATOLOGI

Clinica Medlink este una din cele mai curate clinici din Craiova, cu echipament medical modern și medici specialiști profesioniști și pasionați de meseria lor.

Specializați în electrocauterizare, tratăm cu atenție problemele pacienților și le oferim tratamente personalizate care să soluționeze rapid problemele acestora. Apelează cu încredere la noi și îți promitem că ne vei primi din partea noastră timpul și respectul dedicat pentru soluționarea problemelor tale de sănătate.

Testimoniale

Experiență plăcută alături de voi, multe cuvinte de laudă! Personal atent la nevoile pacienților, răsfăț de nota 10, aparatură de ultimă generație și cunoștințe variate, profesionalism și multă implicare. Felicitări! Recomand cu încredere Medlink Center!

Atmosferă destinsă și relaxată, personal foarte amabil și atent, iar aparatura în cadrul serviciilor de estetică de ultimă generație, am avut parte de îmbunătățiri vizibile încă de la prima ședință. Recomand cu drag.

Testimoniale

PROGRAMEAZĂ-TE

© Copyright  2020   |   Clinica Medlink   |   Toate drepturile rezervate   |   GDPR   |   Termeni și condiții