Tratamentul cu Master Botox are multiple aplicații, una dintre acestea fiind subțierea, slăbirea și conturarea feței, prin folosirea toxinei botulinice la nivelul mușchiului maseter.

Injectarea de Botox în mușchiul maseter este o procedură portrivită pentru persoanele cu partea inferioară a feței mărite în volum, cauzată de o hipertrofie a mușchiului maseter. Este un tratament noninvaziv, nedureros, ce oferă rezultate excelente, în deplină siguranță.

Cuprins: Botox | Maseter Botox | Tratament | Beneficii | Rezultate

Despre Botox

Botox-ul este, de fapt, un relaxant muscular. Acesta se folosește în tratamente estetice injectabile, pentru a bloca acțiunea de contracție a mușchilor faciali vizați.

Cea mai conoscută sferă de aplicare a tratamentului cu Botox este cea a estompării ridurilor de expresie.

Cu toate acestea, el poate fi folosit și pentru mușchii maseteri, pentru combaterea hipertrofiei acestora. Această utilizare este cunoscută sub numele de Maseter Botox.

Despre Maseter Botox

Maseterul este unul dintre mușchii care te ajută să mesteci. Acesta este situat în partea laterală inferioară a feței, fiind activat în timpul masticației.

Maseterul joacă un rol important în estetica facială. Atunci când mușchii masteri prezintă hipertrofie (sunt dezoltați excesiv), conferă feței un aspect aspru, pătrățos, mărit în volum. Botox-ul intervine la nivelul mușchilor maseteri, blocând semnalele nervoase care produc contracția acestora. La aproximativ 2 săptămâni post-tratament, încep să se observe efectele, deoarece mușchii care rămân în stare de relaxare încep să piardă din volum.

Prin intermediul tratamentului Maseter Botox se vor corecta asimetriile părții inferioare a feței, linia mandibulară va fi conturată și se vor corecta volumetriile nedorite, obținându-se o formă de V a feței.

Pentru ce se utilizează Maseter Botox?

Injecțiile cu Botox în mușchiul maseter sunt folosite pentru:

• corectarea hipertrofiei maseteriene (hiperdezvoltarea musculaturii în zona inferioară a feței);
  • tratarea bruxismului (măcinarea dinților cauzată de scrâșnitul acestora);
  • corectarea asimetrilor în partea inferioară a feței;
  • conturarea liniei mandibulare;
  • obținerea unui aspect sub formă de V și conturarea feței.

Ce presupune procedura Botox Maseter?

Tratamentul Botox Maseter preupune injectarea de toxină botulinică la nivelul mușchilor maseteri.

Înainte de procedură, este necesară o consultație, în cadrul căreia medicul va examina forma feței și linia maxilarului. Acest lucru permite determinarea locului de injectare a tratamentului Botox Maseter.

Pentru a pregăti zona de injectare cu Botox, medicul va curăța pielea, pentru a reduce riscul de infecție. Se va aplica o cremă anestezică topică pentru a reduce orice disconfort resimțit de pacient în timpul tratamentului.

Procedura durează maxim 15 minute. Pentru Maseter Botox se va folosi un micro-ac care se inserează în mușchiul maseter. Acesta se retrage în timp ce se injectează Botox. Tratamentul este nedureros și poți reveni la activitățile zilnice imediat după acesta.

Rezultate

Vei vedea rezultate complete în aproximativ o săptămână de la tratamentul Master Botox. Unele persoane încep să vadă rezultate în decurs de 1 până la 3 zile.

Pentru a obține aspectul dorit și a evita pe cât posibil efectele adverse, se recomandă ca minim 24 de ore după procedură să:

• eviți frecarea zonei tratate;
  • nu faci exerciții fizice sau să depui efort.

Aceste acțiuni ar putea răspândi toxina în alte părți ale feței.

Care sunt beneficiile Maseter Botox?

• Conturează și subțiază fața

Mușchii maseteri pot da feței o formă pătrată. Dacă vrei ca fața ta să arate mai subțire, tratamentul Maseter Botox poate fi o opțiune. Efectul de slăbire al Botoxului reduce dimensiunea mușchilor maseteri, prin blocarea contracției acestora. Acest lucru creează o linie maxilară sub formă de V.

• Reduce șlefuirea (măcinarea) dinților

Măcinarea dinților sau bruxismul este, de obicei, tratată cu gutiere speciale și modificări ale stilului de viață. Dacă ai bruxism sever, injecțiile cu Botox pot fi mai eficiente, deoarece toxina botulinică slăbește maseterul, relaxează maxilarul. Acest lucru oprește maxilarul și dinții să se strângă involuntar, reducând simptomele precum: maxilar strâns, durere la nivelul maxilarului, gâtului sau feței, sensibilitate dentară sau durere, dureri de cap sau deteriorarea dinților.

• Reduce simptomele afecțiunilor articulației temporomandibulare

La fel ca mușchiul maseter, articulația temporomandibulară (ATM) te ajută la masticație. Aceasta conectează osul maxilarului inferior la craniu. Dacă există o problemă cu această articluație, se numește tulburare articulară temporomandibulară (TMD). Deseori coexistă cu bruxism și durere la nivelul mușchiului maseter. Când Botox-ul este injectat în maseter, acesta poate relaxa mușchiul și ajută la ameliorarea simptomelor afecțiunilor articulației temporomandibulare, precum: durerea maxilarului, dureri de cap, gama slabă de mișcare în maxilar sau blocarea maxilarului.

Unde pot face acest tratament?

La fel ca în cazul oricărui tratament estetic injectabil, tratamentul cu Botox pentru mușchiul maseter se face de către un medic dermatolog sau estetician, cu o pregătire în sfera acestui tip de proceduri estetice.

Pentru a obține rezultatele dorite, asigură-te că alegi medicul potrivit. Acesta va stabili o consultație inițială pentru a afla care sunt rezultatele dorite de tine și a analiza forma feței tale, pentru pregătirea schemei de tratament.

Iată o serie de întrebări pe care i le poți adresa medicului cu privire la tratamentul Maseter Botox:

Cum mă pregătesc pentru procedură?

Unde va avea loc procedura? Ce se întâmplă în timpul fiecărui pas?

Trebuie să evit ceva după ce am primit Botox?

Cum voi arăta în timp?

Cât va costa?

Pentru cele mai bune rezultate, alege un medic calificat, care este instruit în Maseter Botox, pentru a efectua procedura în condiții de siguranță și în mod corespunzător.

Dacă îți dorești să îți conturezi linia maxilarului și să îți subțiezi fața, tratramentul Maseter Botox oferă rezultatele pe care le cauți. Este o soluție nedureroasă, care oferă rezultate excelente, ce rezistă în timp.