Probabil ai citit din presă sau aflat de la prietene despre terapia Vampir. Poate chiar cochetezi cu ideea de a recurge la acest tratament profesional. Însă nu-ți dai seama dacă tenul tău ar arăta complet schimbat în bine după acest tratament. E de înțeles că ai vrea să vezi ce mai multe fotografii înainte și după terapia Vampir. Mai ales că un tratament complet nu costă tocmai cât o ieșire în oraș.

Înainte de a vedea ce afecțiuni și probleme ale tenului sunt tratate de terapia Vampir, cunoscută ca și terapia PRP să începem cu începutul. Adică să înțelegi care este inovația din spatele acestei terapii.

Scurt pe doi despre terapia PRP (Vampir) pentru față

Terapia Vampir este o terapie medicală folosită pentru aproape 200 de afecțiuni medicale. Numele său științific este PRP (Platelet-Rich Plasma). A ajuns să fie, printre altele, și o procedură dermatologică pentru ten ce este populară printre vedete precum Angelina Jolie.

Principiul uimitor al terapiei este un ingredient secret care se află în plasma ta, și care odată ajuns în derm stimulează vindecarea pielii. Este așadar un tratament medical ce nu ar trebui să fie niciodată făcut într-un salon de cosmetică.

Etapele procedurii

Etapele terapiei sunt în număr de trei: o mică cantitate de sânge este recoltată, apoi centrifugată într-un dispozitiv special. Apoi, o parte din plasma obținută, mai exact cea îmbogățită cu trombocite (acele ingrediente minune care accelerează vindecarea) va fi injectată cu ajutorul unui dispozitiv numit Dermapen.

Cu alte cuvinte, doctorul îţi provoacă cu Dermapenul niște leziuni minore pe care pielea ta le percepe ca pe un semnal de a produce mult mai mult colagen. Prin injectarea plasmei bogate în trombocite în acele microcanale făcute de dermapen, ingredientele minune din propriul tău corp încep un proces de vindecare din profunzime, care va fi în decurs de câteva săptămâni vizibil și pe tenul tău.

E dureroasă?

Deși pare dureroasă, terapia PRP presupune doar un mic disconfort. La clinica Medlink am avut și paciente care ne-au cântat în timpul procedurii refrenul de la piesa Acele a formației Carla’s Dream: „Acele tale îmi fac tattoo sub piele/ Îmi schimbă sângele-n vene/ Și-aș vrea să-mbătrânim în doi.”

Ce efecte are asupra tenului?

Eficiența terapiei Vampir are beneficii recunoscute la nivel mondial. Fie că vrei să scapi de acele cicatrici provocate de acneea din adolescență sau de petele de pe față, fie vrei să arăți mai fresh și fără riduri, vei vedea cu siguranță o diferență semnificativă ce nu suferă comparații înainte şi după terapia Vampir. La numai o săptămână după parcurgerea procedurii pielea ta capătă va fi mai netedă și va avea o culoare și textură mai uniformă.

Știm că pare destul de greu să crezi că provocarea de mici răni controlate aplicate tenului poate duce la un happy end. De aceea am pregătit câteva cazuri de înainte şi după terapia vampir pentru a-ţi demonstra eficiența acesteia.

Foto – înainte şi după terapia vampir

Probabil că ești curioasă să vezi mai multe exemple de înainte şi după terapia vampir. Mai jos găsești unele dintre dintre diversele tipuri de motive pentru care pacientele au recurs la această terapie.

Un prim exemplu de înainte şi după terapia vampir de succes pentru a te convinge. Nu doar unele riduri şi pori s-au diminuat, dar şi tenul a devenit mai sănătos și mai luminos.

înainte şi după terapia vampir 1

Probleme cu frustrantele cicatrici postacneice care nu au trecut cu nicio cremă oricât de scumpă a fost? Acest caz de înainte şi după terapia vampir îţi arată că poți să îţi îmbunătățești considerabil starea tenului când ai suferit de acnee și ai rămas cu cicatrici.

Procesul de recuperare poate fi destul de greu, însă poți vedea că merită. Încă un caz de înainte şi după terapia vampir care arată schimbări semnificative la nivelul texturii şi culorii tenului.

înainte şi după terapia vampir 3

Vrei să arăți mai tânără şi fresh? Uite încă un caz de înainte şi după terapia vampir care îţi arată că e posibil să dai timpul înapoi cu vreo 10 ani.

Reguli de respectat înainte şi după terapia vampir

Oricare ar fi motivul pentru care decizi să parcurgi această procedură, trebuie să știi că nu este ca și cum ai face un masaj facial la o cosmeticiană. PRP este un tratament medical profesional și trebuie să respecți un set de reguli înainte şi după terapia vampir. Asta pentru a fi cât mai confortabil și cu un efect maxim.

Următoarele sugestii vor suna destul de complex, însă e extrem de important să le respecți cu sfințenie.

Afecțiunile cutanate, virale, dezechilibrul hormonal sau alte elemente din istoricul tău medical contează foarte mult în etapa de dinainte a procedurii.

De aceea, trebuie să comunici doctorului toate afecțiunile pe care le ai. Printre cele mai importante se numără alergiile, herpesul (pentru care ar trebui să parcurgi o terapie antivirală înainte de terapia PRP), sarcina, prezența implanturilor metalice, diferite afecțiuni ale inimii, de sânge, hormonale şi dermatologice, tratamentul medicamentos la momentul dat sau alte proceduri chirurgicale prin care ai trecut în ultimele 3 luni.

Cu 7 zile înainte de terapia vampir ar fi bine să eviți soarele şi expunerea la căldură, precum şi agenții care subțiază sângele (vitamina E şi A, usturoiul, inul, multivitaminele, acizii grași esențiali). La fel, pe cât este posibil, ocolește Ibuprofenul, aspirina şi alte medicamente antiinflamatoare.

Cu 3 zile înainte de terapia vampir evită produsele topice precum Tretinoina, retinolii, retinoizii, acidul golic, acidul salicilic sau alte produse pentru acnee sau înălbirea a pielii. De asemenea, nu parcurge nici o procedură de albire, pensare sau de epilare cu ceară.

Înainte de terapia vampir trebuie să ai faţa curată, fără machiaj sau loțiuni/creme. Dacă porțiunea care se supune tratamentului trebuie rasă, fă-o înainte de a veni la tratament pentru a evita iritațiile.

După terapia vampir o cremă anestezică îţi va fi aplicată pentru a diminua disconfortul şi durerea. Pielea ta va avea roșeață şi iritație moderată, iar mai târziu se pot forma unele cruste care nu trebuie rupte.

În această etapă este important să îţi lași pielea să se refacă fără folosirea medicamentelor anti-inflamatoare şi să îţi dezinfectezi telefonul sau alte obiecte care vor intra în contact direct cu pielea supusă tratamentului. Evită soarele, căldura şi exercițiile fizice riguroase pentru a nu transpira şi irita pielea.

Pe termen lung, folosește creme hidratante fără adaos de parfum, curăță-ți pielea cu un demachiant delicat, iar dacă ai pielea foarte uscată folosește creme recomandate de dermatolog. După șase luni – un an vei începe să vezi transformări mai radicale în calitatea tenului tău.

Merită să faci terapia vampir

Merită să faci terapia vampir?

Dacă frica de durere, ace şi obținerea rezultatelor dorite după câteva luni te face să eziți, să știi că nu ai de ce să te jenezi.

Este perfect normal să fii puţin sceptică de fiecare dată când afli ceva nou care pare prea frumos ca să fie adevărat. Însă, terapia vampir este folosită pentru aproape 200 de afecțiuni medicale și are multe studii clinice care i-a confirmat eficacitatea de-a lungul timpului. Măcar acest lucru ar trebui să îţi mai reducă scepticismul.

Ai văzut însă în pozele de înainte şi după terapia vampir rezultate care vorbesc de la sine. Cicatricile acneice se uniformizează, tenul devine mai luminos, tânăr şi ferm, iar ridurile se reduc. Producerea de colagen ajută pielea să fie mai puternică şi rezistentă în timp, ceea ce cu siguranță e pe lista noastră, a tuturor, de dorințe.

Ține cont că înainte şi după terapia vampir trebuie să mergi la un consult dermatologic. Iar părerea medicului, după ce află istoricul tău de afecțiuni, este foarte important.

Terapia PRP poate fi complet contraindicată în cazul în care ai afecțiuni grave de sânge, un istoric de boli cardiace grave sau chiar dacă ești însărcinată.

Respectă cu rigurozitate toate recomandările medicului înainte şi după terapia vampir, întrucât recuperarea pielii se întâmplă mai repede și mai bine cu implicarea ta. Această terapie nu face minuni fără o bună îngrijire post-terapeutică.

Dacă urmărești toți pașii recomandați, te vei bucura însă de o schimbare mult visată și pe care nu o poți avea prin îngrijirea cu creme cosmetice.