Ți se pare dificil să adaugi exerciții fizice în rutina ta de zi cu zi?

Poate că sportul este ultimul lucru la care te gândești atunci când termini o zi de muncă. De ce să nu încerci unul dintre următoarele 10 exerciții care durează doar 10 minute? Poți încadra un antrenament rapid în orice zi a săptămânii.

1. Începe energic

Setează-ți alarma cu 10 minute mai devreme, mergi la o plimbare rapidă sau o alergare lentă, sau pune muzică și începe să dansezi! Îți va ridica starea de spirit pentru tot restul zilei și va contribui la nivelul de energie.

2. Exerciții în timpul programului de muncă

Ești în ședințe și vrei să te ridici și să faci mișcare? Nu trebuie să te ridici de pe scaun pentru a face mișcare. Dă din picioare pentru 10 minute, ridică genunchii de pe scaun și mută-ți greutatea dintr-o parte în alta. Pare ciudat? Poate, dar acele persoane care se angajează în activitate minoră spontană și constantă, pot arde în jur de 108 calorii în plus zilnic.

3. Alege să nu alegi transportul în comun

Mergi la muncă? Trebuie să ajungi în oraș? Dacă poți, lasă mașina și mergi pe jos. Chiar și să cobori din autobuz cu câteva opriri mai devreme sau să îți parchezi mașina mai departe de destinație, este o modalitate excelentă de a adăuga 10 minute de exercițiu în ziua ta.

4. Fă-o cu un prieten

Fitness-ul este mult mai distractiv cu o companie, așa că de ce să nu vezi dacă un prieten vrea să te însoțească pentru activitățile fizice?

5. Schimbă perspectiva cu care te uiți la treburile gospodărești

Nimeni nu așteaptă cu nerăbdare să facă treburile gospodărești, dar dacă îl vezi ca făcând parte din antrenamentul tău săptămânal, nu ți se părea atât de plictisitor. Chiar și călcarea hainelor timp de 10 minute arde în jur de 20 de calorii, în timp ce datul cu aspiratorul arde aproape 50 de calorii.

6. Pune fierbătorul pe foc

Vrei să faci rapid niște exerciții? În timp ce fierbeți apa pentru a-ți prepara ceai, ridicați câteva sticle de apă și fă câteva ridicări pentru biceps până când apa este la temperatura potrivită pentru ceai.

7. Fa-o în pauză

Dacă timpul pe care îl ai la dispoziție este scurt, ați putea aloca o parte din pauza ta de prânz pentru a face o plimbare, pentru a face o înotare rapidă sau pentru a merge cu bicicleta în jurul parcului local.

8. Începe de acasă

Dacă nu doriți să te îndepărtezi de obiceiul de a face exerciții zilnce, poți face genuflexiuni în baie în timp ce faci duș.

9. Ia aer proaspăt

De ce să nu petreci 10 minute admirând cel mai apropiat parc, în timp ce faci o plimbare scurtă sau în timp ce plimbi animalul de companie?

10. Pregătește-te pentru somn

Pentru a te trezi energizat a doua zi, încearcă să încorporezi 10 minute de yoga seara în programul tău înainte de a merge la culcare.

Sfaturi pentru exerciții fizice

Dacă ai nevoie de motivație pentru a te instrui, aplicațiile de fitness te pot ajuta cu sfaturi, inspirație și idei. Aplicațiile fitness oferă, de asemenea, instrumente de urmărire, astfel încât să poți vedea cum te îmbunătățești de fiecare dată când faci exerciții fizice. Ai putea încerca: MyFitnessPal, Strava sau Couch până la 5K pentru cei care vor să înceapă să alerge.

Dacă ai un tracker de fitness, încearcă să obișnuiești să-l folosești ca parte din rutina ta de zi cu zi.

Asigură-te că îți vei încălzi corpul înainte de a face exerciții fizice. Acest lucru ajută la prevenirea rănilor precum, permițând organismului să se pregătească constant și în siguranță. Ședințele de încălzire pot include o combinație de exerciții cardio și de întindere.