Toată lumea știe că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, dar știai că nu poți mânca absolut tot ce dorești?

Te gândești că ai parte de un mic dejun perfect?

Din păcate, doar câteva persoane sunt conștiente de faptul că unele alimente nu sunt foarte bune pentru noi dacă sunt consumate pe stomacul gol. Acest articol vine în ajutorul tău cu 7 alimente pe care care ar trebui să le eviți dimineața.

1. Roșia

Deși roșiile sunt bogate în vitamina C și nutrienți, cu siguranță ar trebui evitate pe stomacul gol. Acidul tanic prezent în roșii crește aciditatea în stomac și poate duce la probleme gastrice. De aceea, cei care au probleme de esofag și ulcer, ar trebui să evite anumite alimente citrice precum portocalele sau lămâia.

2. Bauturi carbogazoase

Mulți oameni cred că băuturile răcoritoare sunt în regulă pentru a fi consumate oricând și oriunde, dar este adevărat?

Ce se întâmplă dacă ți-am spune că băuturile răcoritoare pe stomacul gol ar putea provoca un stomac balonat sau mai rău? A consuma prea multe băuturi carbogazoase crește aciditatea în stomac care, la rândul ei, poate fi cauza cancerului esofagian.

Acidul prea mare poate provoca, de asemenea, eroziunea. Prea multă apă carbogazoasă poate provoca mutații.

3. Produse de patiserie

Dimineața devreme, este ușor să apuci cea mai apropiată mâncare și să o mănânci repede înainte de a fugi din casă pentru muncă.

Indiferent dacă ai stomacul gol după ce te-ai trezit sau mai târziu în timpul zilei, poți apuca doar o gustare rapidă, precum produse de patiserie. Cu toate acestea, este posibil ca aceste alimente să nu fie cele mai bune pentru stomacul tău. Sunt pline de drojdie care îți pot irita stomacul.

4. Alimente picante

Consumul mâncărurilor picante pe stomacul gol crește șansele că vei simți o iritație a stomacului, ceea ce poate duce la reacții acide și crampe. Au un gust foarte ascuțit și puternic și, ca atare, poate declanșa indigestie. Usturoiul, ardeiul iute și ghimbirul sunt exemple de alimente picante.

5. Dulciuri

Zaharul este foarte ușor de digerat. Când zahărul intră în stomacul gol, corpul uman nu poate secreta suficientă insulină pentru a-și menține nivelul normal în sânge. Mai mult, zahărul este alimentul care formează acid care pot perturba echilibrul acid-alcalin.

De fapt, cei cu risc de diabet zaharat în sânge ar trebui să evite cât de mult posibil dulciurile.

6. Iaurt

Iaurtul este plin de bacterii cu acid lactic care au multe beneficii pentru sănătate. Cu toate acestea, acidul lactic este produs ineficient de nivelurile de aciditate ale unui stomac gol.

Acest lucru ucide bacteriile cu acid lactic prezente în aceste produse lactate și duce la aciditate. Cel mai bine este să mâncați iaurt ca gustare, la 1-2 ore după masă. Prin urmare, consumul acestor produse trebuie evitat pe stomacul gol.

7. Para

Perele conțin fibre brute. Când le mâncăm pe stomacul gol, pot dăuna mucoaselor delicate și pot provoca dureri de stomac. Este indicat să le combini cu alte fructe sau fulgi de ovăz.